Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Στοίχημα στον τελικό της Eurovision





Νοιώθοντας ήδη «κενός» στοιχηματικά,καθως τα μεγάλα πρωταθλήματα έχουν τελειώσει και το euro 2012 είναι κάποιες μερες μακριά,αποφάσισα χτες το απόγευμα να παιξω στοίχημα στον τελικό της eurovision.Δεν είχα ακούσει κανένα τραγούδι μεχρι τότε και το επίσημο site της διοργανωσης ήτανε πολύ βολικό σαν πρώτο εργαλείο που θα βοηθούσε την επιλογή μου,καθώς πλάϊ απο τις χώρες που θα συμμετείχαν στον τελικό είχε και εναν σύνδεσμο με το επίσημο videoclip του τραγουδιού που διαγωνιζόταν.
   Ετσι λοιπόν απογευματάκι άρχισα σιγα-σιγα να ακούω τα τραγούδια της καθε χώρας.Είχα πάρει απόφαση πως οι επιλογές μου θα στηριζότανε καθαρά σε υποκειμενικά μουσικά κριτήρια και μόνο,χωρίς να μπώ στην διαδικασία να αναλύσω τυχόν συμμαχίες χωρών στην ψηφοφορία κτλ
Ξεχώρισα 2 τραγούδια  και άλλο 1 το άφησα στο πίσω μέρος του μυαλού μου σαν «καβάτζα» για το live,καθως ήθελα να ακούσω την ερμηνεία ζωντανά.
    Το πρώτο τραγούδι λοιπόν ήτανε η συμμετοχή της Γερμανίας να μπεί στην 10αδα (που ήταν και το main bet μου), όπου πόνταρα 50€ τα οποία έγιναν matched τα 6€ σε απόδοση 2.84 και τα υπολοιπα 44€  σε απόδοση 2.82.Οταν εγινε το ποντάρισμα -κλασσικά με οτι συμβαίνει με τα πονταρίσματα μου στο ανταλλακτήριο η απόδοση ανέβηκε γύρω στο 3.00 :) -.Αλλα 10€ σαν εκπληξη,  παίχτηκαν στο τραγούδι της Λιθουανίας για 10αδα σε απόδοση 13.50 .
    Το 3ο τραγούδι που περίμενα να δω στο live ήτανε η συμμετοχή των Σκοπίων.Η απόδοση και η εκτέλεση του τραγουδιού ήτανε πολύ καλή τελικά και σε συνδιασμό με την καλή του θέση εμφάνισης (ήταν προς το τέλος) πόνταρα άλλα 20€ σε απόδοση 5.3.
Απο τα στοιχήματά μου το μοναδικο κερδισμένο τελικά ήτανε η εισοδος στην 10αδα για το τραγούδι της Γερμανίας το οποίο είχε και το μεγαλύτερο ποντάρισμα αφήνοντάς μου κέρδη γύρω στα 86€ .
Τα άλλα 2 τραγούδια της επιλογής μου δεν τα κατάφεραν (αν και πιστεύω οτι το τραγούδι των Σκοπίων άξιζε κάποια καλύτερη θέση καθώς ήταν καταπληκτικό)
     Το συνολικό κέρδος της βραδιάς ήταν τελικά 56€ και σίγουρα η προοπτική του στοιχήματος,είμαι σίγουρος οτι έχει δώσει (όχι μόνο σε μένα αλλά στην πλειοψηφία του αντρικού πλυθησμού που ασχολείται με το στοίχημα) μια άλλη διάσταση ,σε ενα διαγωνισμό τραγουδιού που υπο άλλες συνθήκες θα μου ήταν παντελώς αδιάφορος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου