Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Υπολειτουργώντας




Το φθινόπωρο για μενα ειναι αμείλικτο.Η καλοκαιρινή χαλάρωση και ο άπλετος ελεύθερος χρόνος,δίνουν την θέση τους σε ενα αρκετά ποιο σφιχτό πρόγραμμα όσο αφορα την  καθημερινότητα μου,που έχει μια «μαγική» ιδιότητα να απορροφά οποιαδήποτε διαθεση μου για ασχολία με τα χόμπυ μου.
Και αν το στοίχημα είναι είναι σαν το τσιγάρο που δεν κόβεται,το μπλόγινγκ πέρασε μοιραία σε 2η μοίρα εδω και κανα 2 βδομάδες.
Σαφως και παρακολουθούσα τα του στοιχήματος...Σερφαρα στις αγαπημένες μου σελίδες στο νετ,αγόραζα την εφημερίδα μου και έκανα και κάποια πονταρίσματα κυρίως στο λαιβ αλλά ως εκεί.
Η σφιχτή και πολλές φορές αγχωτική ρουτίνα μου είχαν απορροφήσει την οποιαδήποτε ορεξη μου για αλληλεπίδραση.
Στην ουσία μεταμορφώθηκα για λίγο σε ενα παθητικό δέκτη που αν και ορισμένες φορές είχα κάτι να γράψω ή να πώ ,τελικά επέλεγα την σιωπή καθως δεν υπήρχε ψυχικό κουράγιο για κάτι παραπάνω.

Στα του ΤσουΛου σήμερα ,το φτωχό μου το μυαλό προσπαθεί να καταλάβει πως γίνεται η Σιτυ απέναντι σε  αυτην την προβληματική  Ρεαλ να έχει φτάσει και στο 6.60 ή πως αν μου έλεγε κάποιος π.χ τον Ιούλιο οτι στο Μιλαν - Αντερλεχτ θα παιζόταν ο 1 στο 1.62 θα τον θεωρούσα τουλάχιστον ασόβαρο.
Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι σκόρπιες σκέψεις χωρίς να έχω μελετήσει κάποια αγωνιστικά δεδομένα.
Δεν αποκλείεται να το κάνω αργότερα και να επανέλθω με κάποιο ποστ που να αφορά το παιχνίδι μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου