Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Επαναφόρτιση




Πριν περίπου 8 μέρες δημοσίευα σε αυτό το blog το tip μου που αφορούσε τον τελικό του euro 2012 μεταξύ της Ισπανίας και της Ιταλίας (το οποίο επαληθεύτηκε για την ιστορία,καθως η Ισπανία επικράτησε πανεύκολα με 4-0) και αν εξαιρέσω ενα μήνυμα στο twitter μέσω του κινητού μου, που αφορούσε την έκβαση του τελικού την Κυριακή το βράδυ (και αυτό γιατί είχα ξεχάσει να απενεργοποιήσω το internet στο κινητό) δεν είχα καμιά επαφή όχι μόνο με το στοίχημα αλλά και με τον κόσμο του ιντερνετ γενικότερα.
Ηταν για μένα μια αναμενόμενη -έστω και ολιγοήμερη απόδραση- απο την ρουτίνα της καθημερινότητας σε όλες της τις εκδοχές και το στοίχημα αλλά και το διαδυκτιακό μου σερφάρισμα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαιρέση.Ετσι λοιπόν διπλα στην θάλασσα με οτιδήποτε με ρουτινιάζει κλειστό, για μερικές μέρες επαναφόρτισα τις μπαταρίες μου ,που ήταν στο όριο τους...
Η επιστροφή στην πόλη βέβαια έγινε την ποιο ακατάλληλη στιγμή,με το θερμόμετρο να χτυπάει 40ρια
αλλά καλή καρδιά...Δεν μπορώ να τα έχω και όλα δικά μου.
Οσο αφορά τα στοίχηματικά σίγουρα ο Ιούλιος δεν είναι για πολλά πολλά,αλλά βεβαίως αν βρεθεί κάτι που θεωρώ προσωπικά «καλή» ευκαιρία θα το ποντάρω στα σίγουρα.
Οσο αφορά αυτό το μπλόγκ προστέθηκε και μια σελίδα όπου καταγράφω τα πονταρίσματά μου για να βλέπω και τι ψάρια πιάνω αλλά και για να υπάρχουν κάπου συγκεντρωμένα τα πονταρίσματα με τα λίνκ τους, χωρίς να χάνονται στις διάφορες άλλες αναρτήσεις του παρόντως ιστολογίου.
Απούσας και οποιασδήποτε άλλης στοιχηματικής δραστηριότητας σε επόμενη αναρτηση θα εξηγήσω και τους λόγους που με εκαναν να ξεκινησώ το συγκεκριμένο μπλόγκ και έχει να κάνει κυρίως με το...μονοπώλιο υπάρχει σε ότι αφορά την στοιχηματική κοινότητα στην  Ελλάδα και τις αναπόφευκτες στρεβλώσεις που υπάρχουν λόγω αυτής της μονοπωλιακής κατάστασης.
Αυτά βέβαια σε επόμενη δημοσίευση εν καιρώ :) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου