Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Ολυμπιακή Πρεμιέρα



Mε την δράση όσο αφορά τα πονταρίσματά μου να έχει μειωθεί σε μηδενικά επίπεδα,καθως το τελευταίο μάτς που ασχολήθηκα ήταν το Under 3.5 της Ροζεμποργκ με την Λιλεστρομ την Δευτέρα και χωρίς διάθεση να ρισκάρω οτιδήποτε σε παιχνίδια των προκριματικών του ChLeague αλλά και του Europa,κυρίως λόγω άγνοιας των ομάδων (αλλά και του όχι τόσο μεγάλου δείκτη ακεραιότητας που πιστεύω οτι ακολουθεί τετοιου ειδους ματς ),αυτή η βδομάδα κύλησε σχετικά ήρεμα και χωρίς ιδιαίτερες στοιχηματικές συγκινήσεις.
Με την Β Γαλλίας να κάνει την εμφάνιση της απο σημέρα στο στοιχηματικό μενού του ΠΣΚ,θυμίζει σιγά σιγά οτι έχουμε μπεί στην τελική ευθεία και για ποιο χειμωνιάτικα στοιχηματικά μενού,καθως σε  λιγότερο απο βδομάδα ξεκινάει και η Μπουντεσλίγκα 2,ενώ η Λιγκ 1 της Γαλλίας απέχει μόνο 2 εβδομάδες.


Βέβαια το μεγάλο θέμα της σημερινής ημέρας είναι η τελετή εναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στο Λονδίνο και κάνει το όποιο σημερινό ποδοσφαιρικό μενού να μπαίνει σε 2η μοίρα.
Γενικά σε αυτό το μπλόγκ δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με θέματα μη στοιχηματικά ή αντε το πολύ πολύ αθλητικά,αλλά ενα σχόλιο για το πρόσφατο θέμα με το «ρατσιστικό» τουιτ της Β.Παπαχρήστου δεν μπορώ να μην το κάνω....
Ολα είναι θέμα προσωπικής αισθητικής του καθενός στην συγκεκριμένη υπόθεση.Εγω προσωπικά δεν βρίσκω κάτι το ρατσιστικό στο συγκεκριμένο τουιτ,κάποιος άλλος μπορεί να βρίσκει.Ο Ισίδωρος Κούβελος που τιμώρησε την αθλήτρια με συνοπτικές διαδικασίες είμαι σίγουρος οτι είναι πολύ ευαίσθητος σε τέτοια ζητήματα και κινήθηκε...ταχύτατα (μετα απο 3 μερες) και αποκατέστησε την τάξη,την τιμή και την αξιοπρέπεια της Ελληνικής αποστολής στους Ολυμπιακούς αγώνες.
Μακάρι να έδειχνε τον ανάλογο ζήλο όχι μόνο σε 23χρονες αθλήτριες αλλά και στα προσωπικά του οικονομικά ζητήματα,καθώς αποδυκνείεται αρκετά ξεχασιάρης .
Πέρα όμως απο την δικιά μου προσωπική αισθητική ή του Προέδρου της Ελληνικής Ολυμπιακής επιτροπής για το συγκεκριμένο ζήτημα,έχω την άποψη οτι η Αμερικανοποίηση του political correct πάει να επιβληθεί και στην χώρα μας,με το στανιό.
Προσωπικά στα παιδικά μου μεγάλωσα με ανέκδοτα για τους Πόντιους...τώρα σαν ενήλικος θαυμάζω τους Ποντιους για την πολ. κληρονομιά τους,την λεβεντιά τους,την σπιρτάδα τους...
Τωρα μετά απο αυτήν την απόφαση της Ελληνικής Ολυμπιακής επιτροπής,κατάλαβα οτι δεν ήμουν τπτ παραπάνω, παρά ένας 10χρονος ρατσιστής.Hypocrisy Overdose και μάλιστα με τηλεοπτική ομοφωνία...
Αρκετά όμως με οτι συνέβη αυτές τις τελευταίες ημέρες στην «μαγικη» ελληνική επικαιρότητα.
πισω στα αμιγώς στοιχηματικά.

Αν και δεν συνηθίζω να κάνω fun bets σε αθλήματα που δεν έχω κάποιο μοντέλο επιλογής όπως στο ποδόσφαιρο, με τους Ολυμπιακούς θα κάνω μια εξαίρεση...Σίγουρα θα ασχοληθώ με τα 100μέτρα των ανδρών και ενδέχεται με κάποια άλλα αθλήματα.
Αυτές οι επιλογές όμως σε επόμενο πόστ που δεν αποκλείεται να αναρτήσω και σημερα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου