Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Ψάχνοντας το πλεονέκτημα





Μαζί με το ερώτημα του πότε θα πέσει λίγο ο υδράργυρος σε ποιο ανεκτά επίπεδα θερμοκρασίας,σκεφτόμουν ποιός ο λόγος για εναν ερασιτέχνη παίκτη του στοιχήματος να μπαίνει στον κόπο να δοκιμάζει μεθόδους,να αναλύει στατιστικά,να διαβάζει και να μελετά πρωταθλήματα απο όλο τον κόσμο -σε κάθε σπορ- για τα πονταρίσματά του,αφιερώνοντας μάλιστα σεβαστό μέρος απο τον χρόνο του δημοσιοποιόντας τα σε φόρουμς ή μπλόγκ στο νετ...
(Φυσικά απο τα παραπάνω εξαιρούνται οι οι τσαρλατάνοι/σιγουράκηδες/πανηγυρτζήδες του στοιχήματος που έχουνε γεμίσει τον τόπο και είναι μοναδικό φαινόμενο της χώρας μας ελέω του σκοταδισμού που υπάρχει λόγω μονωπολίου στον μέσο παικτη,αλλά αυτό είναι κάτι που θα γραφτεί σε επόμενο πόστ.)
Κάνοντας λοιπόν τα παραπάνω  ερωτήματα πρώτα απ όλα στον εαυτό μου κατέληξα σε κάποια συμπεράσματα.
Σίγουρα δεν ασχολούμαι για να εχω κάποια στιγμή στο μέλλον μερική ή ολική οικονομική ανεξαρτησία.Δεν υποβαθμίζω το κέρδος.Ακόμα και 100 € το μήνα εξτρα ,στις εποχές που ζούμε, είναι  συνολικά ένας ακόμα μισθός τον χρόνο και σίγουρα ικανός να καλύψει αρκετές τρύπες,αλλά ας μην γελιόμαστε...κάποιος που έχει βρεί έναν τρόπο να βγάζει κάποια επιπλέον χρήματα μακροπρόθεσμα απο το στοιχήμα,αργά ή γρήγορα (και εφ οσον αυτός ο τρόπος έχει τεσταριστεί εξαντλητικά και μοιάζει σταθερά κερδοφόρος) θα μεταπηδήσει σε επαγγελματικά ή ημιεπαγγελματικά μονοπάτια.Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ώς ικανό για κάτι τέτοιο,άσχετα αν ενδόμυχα θα το ευχόμουνα.
Καταλήγω λοιπόν στο χομπυ.Ενα χόμπυ που μπορεί να είναι λίγο ασυνήθιστο μεν στην χώρα μας αλλά δεν παύει να υπάρχει.
Το βλέπω λοιπόν το στοίχημα και όλη την διαδικασία που ακολουθώ  ως μια “πνευματική άσκηση” -αν μου επιτρέπεται ενας τέτοιος όρος-. Είναι μια προσπάθεια να προβλέψω το μέλλον σε ένα δυσβατο δρόμο και να έχω τελικά τις αποδείξεις ότι έχω μπορέσει να αναλύσω και να προβλέψω ορισμένα γεγονότα με τέτοιο τρόπο που οι άλλοι δεν έχουν σκεφτεί ακόμα.
Μια -ίσως ατελείωτη και ματαιη- προσπάθεια να βρώ κάποιο πλεονέκτημα στο παιχνίδι μου σε σχέση με την αγορά.
Searching for the Edge που λένε και οι άγγλοι.Ψάχνοντας το πλεονέκτημα λοιπόν!
Δυσκολο εώς ουτοπικό?Μάλλον...Αλλά η όλη αυτή προσπάθεια μου ασκεί μια απίστευτη γοητεία ανεξατήτου τελικού αποτελέσματος.
Αλλά η διαδρομή είναι που κάνει το ταξίδι ξεχωριστό εξάλλου.
Γιατί όμως δημόσια?Γιατί το blogging,τα πόστ σε φόρουμς?
Γιατί όπως όλοι οι πραγματικοι χομπίστες έχουν ανάγκη να παρουσιάσουν την δουλειά τους.
Οχι σε επίπεδο επίδειξης για να εισπράξουν κάποιο μπράβο αν τα πράγματα πάνε καλά ή γιούχα σε περίπτωση που το πράγμα στραβώσει,αλλά σε επίπεδο κοινότητας.
Για να υπάρχει η δουλειά τους ως λιθαράκι σε κάτι συνολικό.
Και αν στην Μ.Βρετανία π.χ η κοινότητα των ερασιτεχνών παικτών είναι τεράστια,στην Ελλάδα βρίσκεται σε εμβρυακό στάδιο,αλλά υπάρχει.
Μέχρι στιγμής εχω ανακαλύψει κόσμο (που τους μετράω στα δάχτυλα του ενος χεριού ,το παραδέχομαι) που αποτελούνε συνειδητά ή ασυνειδητα  μέρος αυτής της κοινότητας.
Και ειδικά εκείνοι που ασχολούνται με αθλήματα ξένα προς το αντικείμενό μου που είναι το ποδόσφαιρο,είναι και εκείνοι που μου ασκούν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Στα καθαρά στοιχηματικά για σήμερα δεν υπάρχει κάποιο μπετ,παρ ολο που η ημερα είναι σχετικα πλουσια σε αγωνιστική δράση με αρκετα ματς για τα προκριματικά του europa league,πλήν όμως με ομάδες εντελώς αγνωστες (και μια φορα για αυτόν το μηνα είναι αρκετό ενα μπετ σε παντελως αγνωστους αντιπάλους )και αποδόσεις που δεν μου κεντρίζουν το ενδιαφέρων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου