Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Προγνωστικά και στοίχημα στο Ισπανία-Ιταλία για το euro 2012





Με τον σημερινό τελικό του euro 2012 θα ασχοληθώ σήμερα και ενα στοίχημα που έπαιξα απο εχτές το βράδυ για τον συγκεριμένο αγώνα.Πιστεύω οτι η προσφερόμενη απόδοση για την νίκη της Ισπανίας στο 2.20 όπου και εχτες το βράδυ έκανα το πονταρισμά μου είναι καλή και έχει αξία να παιχτεί.Θα τιμολογούσα την νίκη της Ισπανίας στο 1.90 με «ταβάνι» απόδοσης το 2.00,οπότε το 2.20  ήταν μονόδρομος για το ποντάρισμά μου.
Πιστεύω οτι η αγορά είναι σαφώς επηρρεασμένη απο τον τελευταίο πολύ καλό αγώνα των Ιταλών απέναντι στους Γερμανούς οπότε «πριμοδοτεί» την γείτονα χώρα με περισσότερες πιθανότητες για νίκη, απο οτι έχω την εντύπωση πως θα έπρεπε στην παραγματικότητα.
Με το συνηθισμένο stake των 25€  λοιπόν υπέρ της νίκης των Ισπανών.


ΥΓ:Να σημειώσω πως λόγω ολιγοήμερης απουσίας μου,η ενημέρωση του αποτελέσματος του εν λόγω αγώνα αλλά και των πινάκων με τα πονταρίσματά μου στο μπλόγκ θα γίνει στα τέλη ή στις αρχές της επόμενης εβδομάδας

Spain-Italy
Pick:Spain
Odds:2.20
Bookmaker:Betfair exchange
Stake:25€
Confidence:1/10
Result:4-0
P/L:+28.50€ 

Για την διαδικασία επιλογής των αγώνων αλλά και το staking plan διαβασε εδώ:Πως παίζω στοίχημα 
Για τα αποτελέσματα παλαιότερων πονταρισμάτων διαβάστε εδώ: Αρχείο Πονταρισμάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου