Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Ντεφορμέ Αγωνιστική



Ντεφορμε "αγωνιστική" ήταν η περασμένη βδομάδα για το παιχνίδι μου και η διορθωση του yield που περίμενα,έχει ήδη αρχίσει να συντελείται.
Αυτή την στιγμή βρίσκεται λίγο πάνω απο το 16% και φυσικά όπως εχω γράψει θα ήμουν τρις ευτυχισμένος αν τέλειωνα με εναν τέτοιο αριθμό την χρονιά.
Ανέκαθεν κομβικοί μήνες ο Αυγουστος και ειδικά ο Σεπτέμβρης για μενα,που λόγω της δυσκολίας τους δίνουν και το στίγμα της χρονιάς που θα ακολουθήσει.Αν καταφέρω να βγω σχετικά με κέρδος ή ανεκτές απώλειες, τοτε η στοιχηματική χρονιά θεωρώ οτι θα πάει καλά .Αν καταγράψω απο την άλλη μεγάλες απώλειες ,τότε θεωρώ οτι τα πράγματα δυσκολεύουν αρκετα.
Τα ματς που έπελεξα δεν θεωρώ οτι ήταν κακές επιλογές και πάλι με την λογική μου τα ίδια θα έπαιζα.Εξάλλου η ιδια λογική ειναι πίσω απο την επιλογη,που τον Ιούλιο έκανε σερί 7 επιτυχημένα και ανεβασε το yield μου πάνω απο 35%. ειναι και η ιδια λογική που κάνει αυτό το κακο Αυγουστιάτικο σερί.
Οπως όμως έχω ξαναγράψει το στοίχημα  δεν είναι σπριντ 100 μετρων αλλά 1200αρης αγωνας ,αν υπολογίσω πως κάθε μήνας είναι και 100μετρα στην στοιχηματική διαδρομή μιας χρονιάς.
Οποτέ με την ιδία συνταγή και η συνέχεια όσο αφορά τις επιλογές  μου.
Απο κει και πέρα στοιχηματικά έχει μυρισει χειμώνας,όσο και αν κατι τέτοιο ακούγεται παράδοξο με 38 βαθμους εξω,καθώς η Α Γαλλίας αλλά και η Ολλανδία κάνανε την εμφάνισή τους στο στοιχηματικό κουπόνι
Για σημερα το μάτι έχει πέσει στο ματς της Μπρέντα απέναντι στην  Βιλεμ και θα ρίξω  μια ματια στο ρεπορτάζ για να δώ τους λόγους που κοντράρεται τόσο πολύ η φιλοξενούμενη,οπότε και ενδέχεται να ασχοληθω με αυτό το ματς στοιχηματικά.
Καλη μερα σε όλους και θα τα πούμε σε επόμενη αναρτηση εντός της ημέρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου