Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Στην ίδια κατεύθυνση




Ο απλετος χρόνος που είχα στην διάθεση μου κυρίως τον Ιούλιο για την ενασχόληση μου με το blogging αποτελεί παρελθόν.
Κάποιος τακτικός αναγνώστης μπορεί εύκολα να το καταλάβει απο τα τελευταία πόστς.
Κυρίως δημοσιεύσεις που αφορούν το παιχνίδι μου στο στοίχημα και με τις αναλύσεις ορισμένες φορές να στερούνται των ποιοτικών στάνταρ των προηγούμενων μηνών είναι εκείνες που κοσμούν το ιστολόγιο μου τις τελευταίες 10 μερες.
Δυστηχώς με μαξιμουμ 45 λεπτά που μπορώ να αφιερώσω και αυτά στο "ποδι" που λέμε, για την ανανέωση του μπλογκ ,τα πράγματα δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά.
Λιγο η επιστροφή μου στην ρουτινα της real life πραγματικότητας αλλά και η αφιέρωση ποιοτικού χρόνου με την οικογενεια μου περιόρισαν τα χρονικά μου ελευθερα περιθώρια.
Θα μπορούσα να ακολουθήσω 2 δρόμους στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Ειτε θα ανέβαζα μια, αντε δυο βαρια, δημοσιευσεις αυτό το διαστημα γενικού στοιχηματικού ενδιαφέροντος χωρίς να καταγράφω το παιχνίδι μου,είτε θα κατέγραφα μόνο το παιχνίδι μου.
Ασυναίσθητα επέλεξα το 2ο καθαρά λόγω προσωπικού όφελους,καθως όπως εχω ξαναγράψει αυτη η δημοσιευση του παιχνιδιού μου,με κάνει σίγουρα περισσότερο ώριμο όσο αφορά τουλάχιστον στο τρόπο προσέγγισης των πονταρισμάτων μου.Ομως αυτό ειχε και ενα τίμημα... Κοιτώντας τις τελευταίες αναρτήσεις μου,βλέπω το ιστολογιο μου να έχει «μεταμορφωθεί» σε ενα τιπστερ μπλογκ,πράγμα που δεν είχα καθόλου κατα νου οταν ξεκινούσα αυτήν την προσπάθεια.
Οσο βέβαια και αν δε μου αρέσει αυτό,σίγουρα είναι μια πραγματικότητα.Μια πραγματικότητα που όμως δεν σημαίνει οτι αποδέχομαι πως θα συνεχιστεί και στο μέλλον.
Οταν ο χρόνος επιτρέψει σίγουρα θα επανέλθω με αρθρα γυρω απο το στοίχημα,με στατιστική κτλ
και δεν πρόκειται να αρκεστώ απλά σε μια δημόσια παράθεση των πονταρισμάτων μου.
Η βούληση μου είναι το παρων μπλόγκ να μην αλλάξει κατεύθυνση σε σχέση με την αρχική του και σαφως κατι τετοιο θα γίνει οταν ο προσωπικός μου χρόνος το επιτρέψει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου