Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Home made δημιουργίες




Απουσία προσωπικής στοιχηματικής δράσης χτες (παρ όλα τα παιχνίδια του 3ου προκριματικού γύρου το Τσαμπιονς Λιγκ)  αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο με την εμφάνιση του blog μου.
Την ιδέα εριξε μεσω μια κουβεντας που είχαμε στο twitter ο tullamore (ο οποίος παρεμπιπτόντως είναι και άριστος tipster,δίνοντας το παιχνίδι του με veryfied odds στην πλατφόρμα της blogbet και μπορείτε να τσεκάρετε το blog του εδω:http://tullamore.blogabet.com/ ),ο οποίος μου πρότεινε να προσθέσω ενα custom favicon στο ιστολογιό μου.
Κράτησα την ιδέα του και έτσι χτές αφού βρήκα εναν βασικό favicon generator ξεκίνησα pixel,pixel τη σχεδίαση του εικονιδιου.
Στην αρχή σκεφτηκα για να είμαι ειλικρινής την τοποθέτηση μιας φωτο σε σμίκρινσης,αλλά μετ έπειτα το μετάνοιωσα,καθως ήθελα κατι μοναδικό και «χειροποίητο» να υπαρχει σε αυτήν εδω την τόσο προσωπική μου γωνιά...Και μπορεί πολλές φορές κατι homemade να μην ειναι άριστο απο πλευράς αποτελέσματος,σίγουρα είναι όμως απο πλευράς ανταμοιβής για τον δημιουργό του .
Ετσι λοιπόν μετά απο 30 λεπτά απαράμιλλης καλλιτεχνικής δημιουργίας (τρέμετε σχεδιαστές της adove :p ) ,δημιουργήθηκε το εικονίδιο που αντικατέστησε εκεινο του blogger στο tab του φυλλομετρητή.
 To favicon απεικονίζει 3 γράμματα "Abb" που προέρχονται απο τον τίτλο του μπλόγκ και είναι τα αρχικά γραμματα των 3 λέξεων Alexath's betting blog, με φόντο το μπλέ χρώμα για να ταιριάζει και με το γαλάζιο template του ιστολογίου.
Για όσους θυμίζει κατι ρετρό (εμένα προσωπικά μου θύμισε γραμματοσειρα απο Αταρι 2600,οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταλαβαίνουν τι εννοώ ) έχουν δίκιο,καθώς τα πίξελ ήταν αρκετα λίγα και χοντροκομμένα,αλλά μπορω να πω για δουλειά πρωτάρη σχεδιαστικά μου άρεσε οπότε το κράτησα :)
Τουλάχιστον την δουλειά του που είναι να ξεχωρίζει απο τα υπόλοιπα μπουκμαρκς βλέπω την κάνει,αν και χρειάζεται μια διαγραφή προωσρινής μνήμης.

Οπως είπα και στην αρχή,για μενα τα μεσοβδόμαδα ματς για ΤσουΛου και Γιουρόπα είναι no bet.καθως δεν πιστεύω οτι αξίζει να ασχοληθώ σοβαρά με κάποιο ποντάρισμα.
Σαφως και όμως έχω αρχίσει ήδη να ασχολούμαι με τα παιχνίδια του ΠΣΚ και την μελέτη τους,μήπως και βρώ κάποια απόδοση που να μου ταιριάζει πρίν χάσει την όποια αξία της όσο πλησιάζουν οι ημερομηνίες των αγώνων.
Πάντως στο μικρό δειγμα αγώνων που έχω ασχοληθεί,οι μπουκ εμφανίζονται αρκετα διαβασμένοι και «σφιχτοί» στις αποδόσεις που εχουν ανοίξει μέχρι στιγμής.

Μπορεί βέβαια στοιχηματικά η δράση να είναι περιορισμένη,αλλά οι Ολυμπιακοί αγώνες τηλεοπτικά μου κρατάνε ευχάριστη συντροφιά,όσο ευχάριστη μπορεί να είναι με τα καραγκιοζιλίκια της ΕΡΤ,όπου εκτός απο την παναθλια επιλογή αθλημάτων προς μετάδοση, τις ελλεινές διακοπές του προγράμματος για διαφημίσεις σε κομβικά σημεία του αγωνα (ειδικα το χτεσινό που χάσανε το γκολ της ισοφάρισης της Εθνικής πολο,απέναντι στους Ιταλούς στο τελος του μάτς,ήταν πραγματικά αιτία απόλυσης του ηλιθίου που είναι υπευθυνος για την ροή του προγράμματος και τους ασχετους με τα αθληματα που μεταδίσουν σπίκερς,κανουν οτιδήποτε μπορούν για να αλλάξει κανάλι ο τηλεθεατής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου